Ons 2 jaarlijks kampweekend zit er weer op. Zoals al vele jaren maken we gebruik van de mooie accommodatie De Drink in St. Pietersvoeren. Het weer werkte niet altijd mee, maar ook dit jaar kunnen we zeggen dat het weekend geslaagd is. Van het springkussen werd graag gebruik gemaakt. De oudere leden hebben 2 nachten op locatie "geslapen" en de jongere leden zijn op zaterdag aangeschoven. Na de spellenmiddag op zaterdagavond werd de honger gestild met friet en snacks van de frituur wagen. Op zondagmorgen werd het weekend afgesloten. We kunnen terugkijken op enkele geweldige dagen.
Als je doorklikt op "read more". kun je enkel mooie foto's van deze dagen zien. De foto's worden vergroot, en indien noodzakelijk gedraaid, door op " + " te klikken.
